آریاناآریانا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

آریانای خوشگل

عزیز دلم روزت مبارک

1392/6/20 18:13
نویسنده : مامان آذر
221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .آریانای خوشگلم عزیز دلم یکشنبه 17/6/92روز دختر بود ..که بهت تبریک میگم ..با تاخیرقلب

 

دختر یعنی عشق..3/6/92تولد مامان اذر که خوذت به بابایی گفتی که واسم کادو بخری واین ادکلن خریدین ..عزیزم دستت درد نکنه...

تولد مامان اذر

اریانا

آریانا عزیز م عاشق ماهیه 4/6/92بعد از ظهر برات ماهی به کمک خودت درست کردم

ماهی

غذای اریانا

خوشمزه

بقدری خوشت میاد که اون روز سیر نشدی و دوباره درست کردم

اریانا

اماده بیرون رفتن ییلاق ریک جمعه ٠٦/٠٦/٩٢

خوابت برد

تو راه خوابت برد و ناز تا اونجا خوابیدی وقتی رسیدیم هوا سرد ومه بود

مه الود

هوا مه بود

مه الود

درخت

درخت که بابایی از کودکی اونجا خیلی خاطره دارد

بیدار

اینجا از خواب بیدار شدی

بعبعی را نیگا می کنی

برگشتی که بعبعی ها رو ببینی

کباب

بابایی برا ما کباب درست کرد

در حال راه رفتن

داریم سمت چشمه میریم

کنار چشمه

اینجا کنار چشمه به من گفتی مامان از زمین کثیف اب تمیز میاد بیرون

با ددی

اریانا در جنگل

اریانا در جاده

اریانا در حال بازی

اینجا هم با بابایی کلی بازی کردی و غروب برگشیم خونه...بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ستیا نفس
24 شهریور 92 17:57
آریانا جون روزت مبارک عزیزم خیلی عکسهای زیبایی بود وواقعا از تماشای طبیعتش وآریاناجون لذت بردم تولد مامانی مهلبون هم مبالک باشه
مامان ثریا
27 شهریور 92 20:26
سلام عزیزم خوبی؟ ببخش دیر شد اما روز دخملیت مبارک این چند روز زیاد نیومدم نت عجب جای قشنگیه رفتید مه قشنگی هم هست شما کدوم شهرید ؟