آریاناآریانا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

آریانای خوشگل

جمعه با آریانا

1392/6/7 1:14
نویسنده : مامان آذر
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .جمعه 1/6/92تو خونه

حرکت کن

ژست بگیر

اصرار می کنم ژست بگیر ولی زیر بار نمی ره

عکس نگیر

خسته شدم

می چرخه

چیه!!1

اون روز هر چی می گفتم عکسشو انجام می دادیمتفکر

تصمیم گرفتیم بریم ابنین

در راهرو

بستن کمر بند ایمنی

بابا مهردادکمربند ایمنی شما رو می بنده .جالب که شما به من گفتی مامان کمربندتو ببندخندهاهنگ در خواستی

بعد بستن کمربند آهنگ در خواستی شما !!1کی اشکاتو پاک می کنه شبا که غصه داری

جدید ا این اهنگ مورد علاقه شما شده که همه جا زمزمه می کنی

مرسی بابا

در حال گوش دادن و خواندن

حرکت

در حال رفتن اریانا همچنان می خونهچشمک

کفش به پا

کفشاتو پوشیدی بریم حیاط بازی

بریم بدو

تئ هم بیا مامان

در حال دویدن

جلو در خونه

بازم بدو بدو

تو فکر رفتی؟

بدو

برگهای درختا

قربونت برم اینا برگهای درختا ست که دوست داشتی بدونی اسماشونو

کدوم برگه

اسماشونو یاد گرفتی

برگه؟

خوشحالاز یادگیری

برگه شمشاد

شمشاد

اینجا خودت یه برگه شمشاد کندی و کلی ذوق کردی

بزارمش اینجا

اوردی گداشتی کنار بقیه

همه رو یاد گرفتم

چقدر زود و با علاقه اسم این برگها رو یاد گرفتی وبه درستی به من تحویل دادی تشویق

ژست

اینجا ازت خواستم ژست بگیری و اینجوری زست گرفتی

افرین به این ژست

بسه مامان

مامان دیگه بسه

در قدیمی

این عکس در قدیمی خونه که بچگی کلی روش یاذگاری می نوشتیم که همشون پاک شده بودن ومن برای یاداوری روزهای خوب بچگیمون که روش می نوشتیم دور از چشم مادرمون

این عکس و گرفتم واینجا گذاشتمشلبخند

این بود گوشه ای از روز جمعه اریانا خانم که البته شبش رفتیم دریا کباب خوردیم چون از صبح مه تو می گفتی امروز بریم جنگل اتیش درست کنیم بعد کباب کنیم که دیگه ناهار نتونستیم بریم و غروب با پویان اینا و به همراه بقیه رفتیم دریا...بای بای

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بابای الیسا
17 شهریور 92 11:21
عزیز دلم دختر نازم روزت مبارک خاله جون